tiistai 26. tammikuuta 2016

Voi näitä pirun tauteja!

Taas sairaslomalla... Puuh! Mua alkaa jo ihan nolottaa, että oon jatkuvasti pois töistä. Joko oon ite kipeenä tai sit tyttö. Ja nytkään mulla ei ole mitään "vikaa" poskionteloissa tai korvissa eikä ole kuumetta. Mutta olo huononee koko ajan. Tämä flunssahan alkoi melkein heti, kun selvisin nielutulehduksesta ja sen tuomasta korkeasta kuumeesta. Viimeksi tällaista samanlaista tautia oli juuri ennen joulua. Eli ikään kuin tuntuu, että sama lenssu jatkuu, välissä oli vaan vähän tujumpi tauti.

Oon ihan kypsä tähän sairastamiseen... Tai siihen, että koko ajan joku sairastaa. Tällasta tää nyt sit kai tulee oleen, kun likka on päikyssä ja minä olen päikyssä töissä. Tänäänkin kyllä olin menossa ihan töihin, mutta hoitaja vähän tuumasi, että olisi parempi levätä. Ja eihän se kai mihinkään lähdekään ilman lepoa. Likka saa olla päikyssä tän saikun aikana aamupalasta välipalaan. Ei oikein hoitajan määräämä lepo täyty, jos juoksen tuo termiitin perässä täällä... Ja pääseepä päikyssä ulkoilemaankin.

Kyllähän tämä neiti parhaimmillaan malttaa leikkiä ihan itsekseenkin. Tyyli on vapaa! :D

Tosin tuo neiti oli eilen illalla tosi känkkäränkkä ja mietin jo onko silläkin kuumetta... Ei ollut kuitenkaan, mutta huonolla tuulella oli ja kiehnäsi sylissä. Yksi kulmahammas (kai se on kulmahammas? :D) on kyllä tuloillaan ja voihan se olla, että muitakin on lähellä puhkeemista... Muutama yönä olen joutunut käymään vähän silittelemässä ja laittamassa peittoa paremmin, kun on itkua tihrustettu.

Nyt kaivaudun sohvan pohjalle ja laitan ensin eiliseltä tallennetun uuden Bones-jakson pyörimään ja sen jälkeen uppoudun Netflixiin!

3 kommenttia:

  1. Paljon paranemisia sinne. On teitä kyl taudit riepotelleet :( Oletteko kokeilleet auttaisko maitohappobakteerit ja c-vitamiini+sinkki poretabletit? Me ostettiin apteekista noita molempia ja ollaan miehen kaa ahkerasti syöty. Ja no ei kyl olla sairasteltu. Et voisko noissa olla taika?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monivitamiiniporetabletteja minä ja mies juodaankin ja likalla tietty d-vitamiini (sis maitohappabakt). Mutta täytyis varmaan tehdä täsmäkäynti apteekkiin ja ostaa oikein kunnon pläjäys vitamiineja. :D Ja miehellä on meistä kahdesta selkeästi parempi vastustuskyky, koska harvemmin hän saa näitä mun tautejani...

      Poista
  2. Eksyin sun blogiin, Kiva blogi. Suosittelen eteerisiä öljyjä, meillä väheni huomattavasti sairastelu kun alettiin käyttää öljyjä ja antioksidanttijuomaa :)

    VastaaPoista